I tu znowu mamy rozbicie... No cóż, taki świat wymaga, by każda z płci miała swój każdy rodzaj magii...
Ale pewnie chcecie wiedzieć co i jak?
Tak więc. Na start obie płci mogą wybrać dwa zaklęcia (oba zaawansowane). Oba muszą pochodzić z tego samego żywiołu. Początkowo obie płci mogą posiadać tylko jeden, wybrany żywioł, odpowiedni do klasy. Z późniejszym biegiem gry można osiągnąć nowe. Nowe żywioły w miarę możliwości powinny pasować do klasy.
Każdy początkujący na start otrzymuje 5000pkt many. Co oznacza, że z ich pomocą możemy wykonywać czary. Czary mogą zabierać manę jednokrotnie lub wielokrotnie (przez kilka tur w trakcie używania zaklęcia). Są także wskaźnikiem naszej siły. Administracja może przydzielać nowe pkt many za pewne osiągnięcia.
Karty magii wysyłamy bezpośrednio do jednego z administratorów. Po naradzie odesłany zostanie link z zaakceptowaną Kartą magii lub prośba/sugestia ze zmianą.
Karty magii prosimy umieszczać w sygnaturze profilowej! Bez niej nie uzyskacie akceptacji Karty Postaci!Oto karty magii:Kobieca:
- Kod:
-
[b]Nazwa zaklęcia:[/b]
[b]Żywioł:[/b]
[b]Efekt:[/b]
[b]Koszt:[/b]
Nazwa zaklęcia:Żywioł:Czyli z jakiego zakresu jest nasza magia? Kilka przykładowych żywiołów wymienionych zostało przy wyborze klasy.
Efekt: Czyli co wywołuje zaklęcie
Koszt: Czyli ile kosztuje nas zaklęcie (w jednostkach many)
Męska:
- Kod:
-
[b]Nazwa zaklęcia:[/b]
[b]Przedmiot, dzięki któremu można wywołać zaklęcie:[/b]
[b]Żywioł:[/b]
[b]Efekt:[/b]
[b]Koszt:[/b]
Jak powyżej u kobiet, z tym zastrzeżeniem, że mężczyźni muszą posiadać przedmiot, który może wywołać zaklęcie (może to być specjalny kamień, lustro, broń, cokolwiek wymyślicie). Przedmiot musi być w ekwipunku.
Poza tym, mężczyźni mogą wymieniać jedno zaklęcie raz na miesiąc!