Zdolności bojowe to szereg umiejętności niemagicznych, jakimi nasze postacie będą mogły się posługiwać:
- Walka wręcz - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mistrzowsko mogła walczyć w wybranej sztuce walki (np: Karate, Kick-boxing, etc). Wybierając tą zdolność bojową należy napisać "Walka wręcz: *nazwa sztuki walki*" w odpowiednim polu Karty Postaci.
- Walka bronią białą - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mistrzowsko mogła walczyć przy pomocy różnorakich broni białych. W skład takich broni wchodzą m. in: miecze, sztylety, lance.
- Strzelectwo - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mistrzowsko mogła celować z łuków oraz broni miotanej.
- Walka bronią palną - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mistrzowsko mogła posługiwać się wszelkiego rodzaju bronią palną. W skład wchodzą także snajperki.
- Akrobatyka - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mogła wykonywać zgrabne uniki oraz łatwo dostawać się w pozornie niemożliwe miejsca (np: na gałęzie drzew, okna na drugim piętrze, etc).
- Taktyka - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie łatwo rozeznawała się w terenie. Z łatwością także będzie mogła owy teren wykorzystać do swoich celów.
- Pirotechnika - dzięki tej umiejętności nasza postać będzie mistrzowsko mogła rozeznać się w tworzywach metalicznych oraz sposobach, jak je najłatwiej zniszczyć (ładunkiem o jakiej sile). Umie także samodzielnie stworzyć proste bomby.